psycho-spiritualni krize
Raver
Dobry den, rad bych se zeptal jestli se nekdo z vas specializuje na vec zvanou psycho-spiritualni krize. Pred rokem jsem mel LSD trip, ktery se bohuzel zvrtnul v badtrip. Asi pred pul rokem se mi zacali vracet stavy , ktere jsem mel tehdy na tom badtripu. Problemy mam do ted. Mozna Dr. Minarik ma zkusenosti s timto problemem? Mate zkusenosti s Ibogainem? predem diky za kontakt, Richard

Odpověděl: Jakub Minařík
To co popisujete vypadá opravdu jako následek užití halucinogenů. Jestli bych si s tím věděl rady nevím, to bych vás opravdu musel vidět. Pokud bych měl dojem, že je to nad moje síly, pokusil bych se vás k někomu doporučit. Tak to obyčejně dělávám i v jiných případech.
S Ibogainem zkušenost nemám, a podobný pokus zatím ani neplánuji. :-) To byl žert. Jestli máte dojem, že by ve vašem stavu byl Ibogain dobrá varianta - tak bych měl tendenci vám to rozmluvit. Spíš bych to vnímal jako dost velké riziko.
P.s. Zkuste se stavit, uvidíme. :-)