ucinky neurolu s antidepresivy,napr.fevarin,citalec
rumfy
da se neurol povazovat za tvrdou drogu s omezenym ucinkem jak se odvazuji tvrdit,nebo jde pouze o zklidnujici medikament,jak je mi prezentovan osetr.doktorem?jakym zpusebem zvysuje neurol ucinky vyse zminenych antidepresiv?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, spousta látek které lze označit za tvrdé drogy jsou v rukou lékaře léky. Takže neurol může být obé. Jde o to, kdo a proč jej užívá. Tam podle mého vede hranice.
Ta druhá část otázky je složitější a mám trochu pochybnosti, nač se ptáte. Osobně bych tuhle kombinaci vážil tehdy, když by bylo třeba dosáhnout rychle terapeutického efektu - než totiž zaberou výše zmíněná antidepresiva mohou to být týdny. Taky na některé stavy antidepresiva nestačí a je potřeba je doplnit.
Nevím, jestli jsem vám dobře odpověděl, mám trochu dojem, že ne. Kdyby tomu tak bylo, zkuste se zeptat znova. :-)