konec?
kerry
je mozne skoncit po dvoulete zavislosti na extazi a perniku ze dne na den?proste jsem si rekla dost ale je to teprve mesic a bojim se ze se to vrati samo kdyz lezim v posteli slisim techno ale sousedi sou duchodci tak vim ze od nich to nehraje asi uz mi z toho hrabe co si myslite?

Odpověděl: Bára Orlíková
Možné to je. Ale taky se to může vrátit. "Ono" to ale není něco, co "samo" přijde a zase vás to má v pasti. Můžete se tomu bránit, ale musíte do toho něco vložit. To říct si dost je totiž první krok, ale pak musíte dál vynakládat nějaké úsilí na to, aby se vám to podařilo udržet. A to občas není úplně legrace. Nedokážu z těch pár řádek posoudit, jestli vám "hrabe" nebo ne. To by bylo asi na nějaký osobní rozhovor. Možná, že by pro vás bylo fajn, kdybyste o tom mohla s někým mluvit, získala byste podporu, informace a energii, jak se tím prokousat dál. Kdyžtak zas napište, jak na tom jste a zkusíme vymyslet něco, co by vám teď mohlo pomoct. Zatím se mějte hezky a držte se :-)