Otazka
Lucifer
Uz jsem zase tady!Prijde mi,ze mi to stale vic a vic rozmlouvate.Asi to nedelate jentak pro nic za nic.Pomalu se zacinam i bat,ze do toho opravdu spadnu.Taky jsem si poctive precetla vas clanek o halucinogenech.Jsou tam takovy veci,o kterych jsem nemela ani paru.Treba,ze je jeden druh kaktusu,po kterym jsou haluze.Asi mate preci jen pravdu,asi toho o drogach nevim tak moc,jak jsem si myslela.Kdyz uz teda neco vim,tak je to vetsinou od mych kamaradu,ale aby jste si o me nemyslela,ze jsem uplnej neznalec,sem tam si i neco prectu v beznych novinach apod.Ale v bulvarech mi prijde,ze je to strasne skresleny.Porad dost premyslim o tom jestli mam dat po Novym roce toho papira.Muj nejlepsi psitel,se kterym droguju,se tomu chce totiz tak nejak vyhnout.Ja bych chtela jit na papirovi valit,jit nekam na "discoteku."On ze ne.Tak ja teda nevim.Kdyz jsem mela uz treti den za sebou houby,chtela jsem se skoro podrezat.Ne ze bych si chtela ublizit,ale chut neco zivyho rezat.Mam strach,protoze LSD je urcite silnejsi,ze to nezvladnu.Taky jsem se vas chetala zeptat,jak dlouho mi v tele koluje pervitin.Jestli je to mesic,rok...Zatim se mejte moc pekne Barunko.Papa Lucifer,jeste se vam urcite ozvu.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, máte pravdu, že se vám to trochu snažím rozmluvit. Ale hlavně chci, abyste měla dostatek informací. Protože pak se můžete líp rozhodovat, jestli do toho půjdete nebo ne a pokud se rozhodnete, že ano, tak aspoň víte, co se vám může přihodit. Když už jsme u těch informací o halucinogenech, které jste si přečetla v levém sloupci, možná by nebylo od věci si přečíst všechno od shora dolů. A speciálně Stimulanty/Pervitin, protože to je k té vaší další zkušenosti. Nevím, co máte úplně na mysli tím, jak dlouho vám pervitin koluje po těle... nicméně detekovat se dá cca týden až čtrnáct dní. A k vašemu plánovanému výletu na tripu, docela chápu, že váš kamarád není nijak nadšený z vašeho nápadu jít v tomhle stavu na diskotéku. Hodně záleží na tom, v jaké situaci, s jakými lidmi a v jakém psychickém/zdravotním stavu halucinogeny berete. Pokud je to takové divoké prostředí plné neznámých lidí a nových vjemů příliš mnoho a jste v tom sama, tak si nejspíš pořídíte hned napoprvé nějaký horror trip. Pokud jste skutečně měla houbičky (a máte tím na mysli lysohlávky) a zažila zážitek, který popisujete, tak asi musíte vědět, co tím myslím. Fakt si na to dejte pozor, jestli jste na tom byla po houbách takhle, tak už radši nic nezkoušejte, může se snadno stát, že to nezvládnete. Není to o tom, že by bylo LSD silnější, to se dá těžko posoudit. Jestli máte zkušenost s tím, že jste snědla několik houbiček a teď byste si dala tři tripy najednou, tak to asi silnější bude... :-) a taky si s tím nebudete dozajista vědět rady. Nejdřív si prostudujte co nejvíc informací, aspoň budete mít o čem přemýšlet. Myslím, že tady jsou k nalezení objektivnější zprávy, než ty v bulvárních časopisech. Mějte se taky hezky.