perník-pro Mudr. Minaříka
xy
Už jsem vám jednou psala, že užívám neuroleptika ne v důsledku toxické psychozy ,ale to je vedlejší,a teď mám znovu možnost už je to potřech letech si znovu dát piko, mám na něj strašnou chuť a možnost mít úplne čistý perník ne tu pouliční směs, myslíte že se mi když si ho vezmu jen jednou jedinkrát může rozjet nějaká psychoza,já jinak žádnou schizofrenii nemám, pouze jednou dvakrát přechodnou psychotickou poruchu a nízký dávky neuroleptik mě dávaj dohromady. Sem si myslela, kdybych si ten perník vzala a kdy by se to rozjelo špatnym směrem, že bych nárazově vzala vyšší dávky těch neuroleptik. Co myslíte? Bylo by to jen jedinkrát!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Já už si vzpomínám. Hm. Nemyslím si, že by to dobadlo dobře. Mohlo by, ale spíš myslim že ne. Piko tyhle věci umí zhoršit a i vyvolat celkem spolehlivě. NL by vám mohly pomoci, ale pokud se to rozjede tak spíše v dlouhodobé perspektivě. Fakt bych to na vašem místě nedělal. Jestli byste chtěla o tom mluvit a vymyslet co stím klidně přijďte. Rád vás uvidím.
Zkuste psát vždycky číslo minulého dotazu. To je jedinný smysluplný způsob, jak to najít a udržet nějakou kontinuitu. Držím palce :-)