škola
pof
Potřeboval bych konkrétní řešení. Mám šílenou spoustu absencí ale nemam moznost si nekde nechat dát razítko lékaře. už i tak mě považujou všude za hypochondra. Hrozí mi vyhazov co s tim. Normálně bych vás stímhle nevotravoval ale já si fakt nevím rady. to že beru je snad jasné...

Odpověděl: Bára Orlíková
Je mi jasný, že jste ve velkém průšvihu. Ale my vám bohužel nemůžeme zajistit razítka od doktorů. Obávám se, že problém s tím, že berete, by prasknul tak jako tak teď nebo později, i kdyby se vám v tuhle chvíli podařilo omluvenky sehnat. Možná je to situace, kdy je už je evidentní, že díky braní drog dostáváte do potíží, že se to nedá udržet v tajnosti a budete muset zvolit jinou strategii. Pokud vám jde především o to, aby vás nevyhodili ze školy, můžete se obrátit třeba na Kontaktní centrum a zjistit si možnosti nástupu do léčby, promyslet to, jaký způsob péče by byl pro vás nejvhodnější, přerušit na potřebnou dobu studium a pokusit se z drog dostat. A pak se do školy vrátit a dokončit ji. Ve škole to pochopí a s rodinou to taky nebude nepřekonatelný problém, i když to na první pohled tak může vypadat. Pokud vám jde především o to, jak brát dál, tak se asi se školou budete muset rozloučit, protože drogy se bez potíží prostě brát nedají. I když by se vám podařilo zamaskovat tenhle průšvih s absencemi, za chvíli budete řešit další... a asi už se z toho nevymotáte. Je to docela těžký, myslím, že to není dotaz, kterým byste nás otravoval, dokážu si představit, že se cítíte v koncích. Ale s tím konkrétním řešením, které pro vás asi znamená mít v ruce omluvenku, vám bohužel nepomůžeme. Pokud byste uvažoval o jiném řešení nebo potřeboval další informace, pište, jsme vám k dispozici :-) Když napíšete něco konkrétnějšího o vaší situaci a plánech, můžem nějaké řešení dát dohromady.