mladší sestra
Pro Mudr. Minaříka
Moje mladší 11-letá sestra se mi svěřila, že dvakrát zkusila ext a párkrát trávu.Mě je 18 a sem tam zahulim nic víc. Poraďte mi co stím. Říct to rodičům se mi dvakrát nechce ty by jí snad zabili a začli na každym kroku hlídat, ale nadruhou stranu si myslím, že je v těch jedenácti ještě malá. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Kloním se k názoru, že sestra je v 11 letech hodně malá. Jestli nekecá, klonil bych se k názoru se rodičům svěřit. Co je moc, je moc. A i riziko, že s vámi setra nebude bavit bych nevnímal jako tak velké. Nemáte zač. Rodičům to řekněte a doporučte jim, ať se setrou někam zajdou. Bude to jistě smysluplnější, než když jí zabijou. Skoro bych vám doporučil napřed zjistit možnosti kam jít, S tím bych se vám také pokusil poradit, ale vzhledem k tomu, že z dotazu není jasné, odkud jste, tak se jedině ptejte znova. A přiložte v tom pádě číslo dotazu. Ať netápu. I když, tenhle dotaz si asi budu pamatovat. Bohužel bych řekl. Držím vám palce. Mám dojem, že to nebude snadné.