Prozac
srover
Ahojky, často beru Extázi a dost se zajímám o tom jak to v mým mozku funguje. Někde jsem si přečetl, že když si vezmu Prozac po užití pilule, tak je menší poškození mozkových buněk. Co je na tom pravdy? A je Prozac volně prodejný nebo co to vůbec Prozac JE??? A ještě bych se chtěl zeptat jak můžu urychlit tvorbu Serotoninu v mozku??? Vím, že bych měl jíst stravu bohatou na proteiny, obsahující Trytofan, jaká jsou to jídla??? Díky za odpověď.........

Odpověděl: Bára Orlíková
Podívejte se na tenhle odkaz, když se proklikáte poctivě všemi obrázky, tak máte přehledné informace, jak to vypadá s vaším mozkem po užití extáze. Najdete tam i zmínku o Prozacu. Prozac rozhodně není volně prodejný, je to lék ze skupiny antidepresiv III. generace, podrobnosti najdete tady. Na prvním odkazu je taky uvedeno, že výzkumy, které se prováděly ohledně užití Prozacu po užití extáze za úeelem zabránění neurotoxicity extáze, nebyly prováděné na lidech a nejsou dostateeně ověřené. Nějaké informace o 5-HTP (5-Hydroxy Tryptophan) najdete tady. Doufám, že vám to takhle bude staeit. Jen si neodpustím na závěr, že extáze vašemu mozku nedělá zrovna nejlíp, přes všechna opatření, kterými se snažíte tomu zabránit a jako u všech ostatních drog je tu jisté riziko vzniku závislosti...