Otazka
Lucifer
Jaky je vubec rozdil mezi lysohlavkou a tripem(papirem)?Akorat jediny co vim,tak ze trip je papirek s vytazkem z hub.Jeste jsem ho nezkusila,ale slibila jsem si,ze ho dam.Ale ted uz asi ne,asi az po Novem roce.Ted toho mam moc.Vim,ze si o me asi budete myslet,ze jsem jenom blba holka,ktera se vytahuje a dela vam to jakoby naschval,ale neni to tak.Chci jenom vedet,co do sebe vlastne rvu za...Ani poradne nevim,co to zase pisu,jeste ted jsem asi trochu vyjeta.Vite co to je?Zatim papa,ale jeste se vam urcite ozvu,mam vase stranky moc rada.Strane me totiz prekvapilo,ze jste mi opravdu napsala.Zadny sliby "my se vam ozvem",ale skutecny cin.To je teda co rict.Asi se o nas opravdu zajimate.Papa Lucifer :-) vase znacka,kterou vsude mate.Pusobi na me pozitivne,mam pocit,ze jste kamaradka,ne nejakej doktor z papirem(nemyslim tripa)v ruce.

Odpověděl: Bára Orlíková
Jsem ráda, že se zas ozýváte :-) Ale k vaší otázce - asi bych vás před užitím dost důrazně varovala. To dělám sice vždycky, když se někdo prezentuje s tím, že chce zkusit halucinogeny, ale vás speciálně, protože o nich, koukám, nemáte moc informací a mohla byste si způsobit dost nepříjemných problémů. Trip je papírek napuštěný LSD. Lysohlávka je druh houby, která má po požití halucinogenní účinky. Nejlepší asi bude, když se podíváte do kolonky Halucinogeny v červeném sloupci vlevo, poctivě si to přečtete a pak se kdyžtak dozeptáte, pokud by vám tam něco chybělo nebo vás zvlášť zajímalo. Myslím, že halucinogeny nejsou na hraní a mají dost nevyzpytatelné účinky, takže pokud trváte na tom, že je chcete vyzkoušet, tak bych vám doporučovala tuhle zkušenost přinejmenším odložit, a asi nejen do Nového roku. Nemyslím si, že jste hloupá holka, co se jen vytahuje a dělá nám něco naschvál. Je fajn, že se aspoň ptáte. To, že budete mít víc informací, vám může ušetřit některé nepříjemnosti a nemilé zkušenosti. Tahle poradna od toho je, abychom se o vás zajímali :-) Mějte se hezky a buďte na sebe opatrná. Nemusíte vyzkoušet všechno, není to soutěž :-)