Muškátový oříšek
Kayfa
Jo jo...Mela bych jeste jeden dotaz-asi vas tu zbytecne zatezuji,ze?!No moc rada bych vedela jestli muze vznikat zavislost na muskatovem orisku-jak fyzicka tak i psychicka.Ja totiz zatim zadnou nepocituji,ackoli uz jsem ho ,,parkrat,, mela!!!!!Dekuji ¨za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Nezatěžujete. Jsme vám k dispozici :-) K vašemu dotazu - užívání muškátového oříšku muže mít dost neblahé zdravotní následky, protože je to moc velká pecka pro organismus, jak po psychické stránce, tak po fyzické. Předpokládám, že intoxikace muškátovým oříškem není z těch vyhledávaných, protože stav po užití není asi úplně to ono. O fyzické závislosti jsem nikde žádnou zmínku nenalezla, o psychickou závislost by asi byl spor, stejně jako u jiných halucinogenů. Každopádně, dávejte si na sebe pozor, dalším užíváním byste si mohla přivodit nemilé zdravotní potíže, kupříkladu vašim játrům se to určitě nelíbilo, kdybyste je takhle zatěžovala. Další informace mužete najít tady.