Otazka
Lucifer
To jsem zase ja,Lucifer.Docela jste me mile prekvapila sleno nebo pani,nevim, Baro Orlikova.Docela by me zajimalo co jste brala,ale to je jenom vase vec.Pamamtujete,jak jsem psala,ze si mam po dvou mesicich dat.Proc jsem 2 mesici nic nemela?Protoze nebyli nic moc penize a taky se nam proste nechtelo.To znamena,ze jeste nejsme zavisli,ze je to tak?To ze to beru nitrozilne neni zas tak strasny.Frkanim je to pry horsi,vickrat to koluje po tele.Co je na tom pravda?Navic mame kazdy svou jehlu.Papa Lucifer

Odpověděl: Bára Orlíková
S tou závislostí je to asi složitější, než by to mohlo vypadat. Jasně, že to nějakou dobu trvá, než se dá mluvit o závislosti a závisí to na mnoha okolnostech, každopádně ale o vás nemám tolik informací, abych vám mohla cokoli potvrdit. To se takhle fakt nedá. Vím, že byste byla asi ráda, kdybych vás utvrdila v tom, že závislá nejste, ale víte, člověk sám sebe může udržovat v sebeklamu, že to má v rukou, i když to tak už není, a dokáže najít mnoho pádných důvodů a důkazů, že přece není závislý a snažit se o tom přesvědčit nejen sebe, ale i ostatní. A k té aplikaci drogy, samozřejmě, že je mnohem rizikovější nitrožilní aplikace než šňupání. Každý způsob má svoje specifická rizika, ale informaci o tom, že "to víckrát koluje po těle", když si šňupnete, tu jsem ještě neslyšela :-) Když drogu berete intravenózně, tak se vystavujete mnohem většímu ohrožení nejrůznějšími zdravotními problémy díky tomu, že si do těla můžete zanést nečistoty obsažené v droze, ve vodě, kterou používáte, vlákénka z filtru..., ničíte si žíly, ...a je taky mnohem větší riziko, že se předávkujete. I když používáte vlastní nádobíčko. Takže zvažte, jestli vám braní za tohle stojí. Člověk nemusí mít všechno :-) Kdyžtak zas napište, kdybyste chtěla vědět něco dalšího.