Pro Mudr. J. Minarika
Jana
Mám dva dotazy, za prvý jestli si myslíte, že je pozdě začít ve23 znovu když vůbec nemám nic vytvořenýho, ted´ už jenom to prázdno a pak sem se chtela zeptat jestli bez problémů lékař předepíše neurol, diazepam, lexaurin a nějaký to antidepresivum, myslim tim když zrovna nejakou tu diagnozu mit nebudu-aspoň protiadeny.A můžu mít poškozený mozkovž bunky, kdyz nekolik let nemam prirozenej spanek ,ale na praškach? jako anxiolytika

Odpověděl: Jakub Minařík
No váš dotaz je trošku nesourodý. Jestli myslíte začít s abstinencí ve 23 letech, tak určitě pozdě není. Dokonce bych vám to doporučoval. To co mohu vyčíst z vašeho dotazu vypadá, jako že to potřebujete. To jako začít abstinovat.
Ohledně těch léků - asi vám je nikdo bez vážné indikace nepředepíše. Prostě proto, že tyhle léky patří do skupiny, která by se takhle rozhodně předepisovat neměla.
Mozkové buňky samozřejmě mít poškozené můžete, ale spíš bych typnul, že když se vaše tělo vyčistí, vrátí se i spánek.
Vzhledem k tomu, že má odpověď je založena spíše na předpokladech vašeho problému, než na faktech, která bych vyčetl, tak se nezlobte, pokud jsem se mýlil. Dík :-)