To:mudr.P.Kubu
beone
jak bych mel nejlepe upravit zivotospravu?ceho se vyvarovat atd...?kdyztak mi dejte nejaky link na stranky kde se to dozvim at vas nezdrzuju,jiste toho mate hodne!diky a odpoved.....

Odpověděl: Pavel Kubů
Především omezit konzumaci alkoholu, který zatěžuje nejen játra. Stejně tak kouření Vaší nosní sliznici neprospívá. Neznám způsob Vašeho stravování, ale průměrný český jídelníček většinou postrádá čerstvé ovoce, zeleninu, celozrnné pečivo a rostlinné tuky na úkor tuků živočišných, bílého pečiva, masa a vařené či smažené zeleniny. Vím, že to zní poněkud banálně, nicméně zdravá a vyvážená strava je nejlepší prevencí mnoha chorob. Vládnete-li angličtinou, doporučuji podívat se na tenhle odkaz. Obsah stránek zajišťují experti Harvardu a jsou zde k nalezení velmi podrobné návody, jak změnit nejen svůj jídelníček. V češtině najdete řadu užitečných rad, i když poněkud obtížněji na tomhle odkazu, v rubrice Životní styl, nepřehlédněte další navigační menu na pravém okraji stránky.