pervitin
meridit
dekuji za odpoved a za dalsi pripadne informace.konkretni obtize tkvi v psych.problemech.jsou to stavy jakehosi vnimami mimosmysloveho sveta.zni to dost labilne,ja vim,ale,necitim se dobre.naucila jsem se s tim sice vychazet,ale ne uplne to ovladat.je zbytecne mluvit zde o hlubsich podstatach byti,jelikoz z vetsiny hledisek lekaru jsou tyto zalezitosti nemozne.proto si kazdy musime zachovat vlastni nazor.je tezke presvedcovat o nehmotnem.ale mohl byste mi poradit jak zcela ovladat stavy podobne zachvatum.najednou na me prijdou velke vnitrni tlaky,velke horko a ma mysl se propada a ja mam pocit ze umru a snazim se to zmirnovat rychlym uvolnovanim a myslenkami.ale je to dost tezko uchopitelne.protoze se mi libi velmi hudba,chodim samozrejme tancit,ale k ranu,i presto ze nic neberu,a podotykam,ze ani nekourim travu,ani nepiji,jsemabsolutni abstinent a kvuli psych.stavum i abstinent drogovy,je mi velmi zle ale spis psychicky.prave ten silny pocit ze musim umrit aniz bych chtela.nechci.ale uvnitr,nitro mi zdeluje ze musim a svou vnitrni silou to vzdy odezenu,ale bojim se ze jednou to muze byt silnejsi a ja budu muset neco udelat.dekuji a omlovam se za dlouhe protahovani.

Odpověděl: Jakub Minařík
Stavy které popisujete vypadají opravdu jako následek užívání drog. Příčina může být jak psychická, tak tělesná. Asi bych se na vašem místě s tím pokusil něco udělat. Vyloučit somatické onemocnění by neměl být až tak velký problém, v případě že obtíže jsou rázu spíše psychického mám pocit, že i s tím by se dalo něco udělat. Existují možnosti jak podobné pocity zpracovat, případně nějak zaintegrovat do vašeho prožívání tak, aby vás to neobtěžovalo. Mám dojem, že je na místě vám nabídnou nějakou pomoc. Pokud byste byla ochotná se zastavit, mohl bych vám dát doporučení ke skutečně dobrému internistovi který se navíc specializuje na pacienty kteří berou a nebo brali drogy aby vás pořádně vyšetřil. Případně bych vám pomohl najít nějakého psychoterapeuta, který by vám s s tím nač si stěžujete mohl pomoci. Zkuste se ozvat. Třeba na něco přijdem :-)
P.s. Za protahování se neomlouvejte-víte, ani jsem neměl pocit, že byste to nějak protahovala. Jen na okraj, pokud byste se znova ptakla, zkuste připojit číslo minulého dotazu. Ono se to někdy blbě hledá. Jo a telefon - 220 80 31 30 :-)