tehotna narkomanka
erich
dekuji za odpoved.Snazim se ji porad pomahat a alkohol som ji prozatim povolil....Take ji trapi alkoholm a sama mi rikala,ze vyhleda pomoc.Verim tomu ,ze to dokaze,ale chci dat tomu ponekud volny pruchod.Nepodcenuji zavistlost od alko,ale jsem rad ,ze tam jiz neni pervitin.Potreboval bych pro ni neco anonymniho,nejlepe psycholozku v okoli HK.Jsem take ochoten jit tam s ni.Dekuji erich

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že je skutečně lépe přítelkyni nechat prostor, aby se sama rozhodla, pokud má v úmyslu s tím něco dělat. Jestliže spolu plánujete rodinu, tak by bylo asi fajn, kdyby přítelkyně měla věci, týkající se drogové minulosti a současných nesnází s alkoholem, uspořádané. Našla jsem vám nějaké kontakty v Hradci Králové, kam se můžete obrátit. Doporučila bych vám asi Ambulantní program (PhDr. Jana Dobiášová), Okružní 699, 50002 Hradec Králové, tel: 495 515 907. Pak jsou ještě další možnosti:
K-centrum Laxus (mgr. Jana Ženíšková, mgr. Jiří Staníček), Pospíšilova tř. 698, 500 03 Hradec Králové, tel: 495513977
o.s.SALINGER (Milan Sveřepa), Selicharova 1420, 500 12 Hradec Králové, tel: 495267249, 777807050, 776241030, Psychiatrická klinika (MUDr. Hanuš), Hradecká 1172, 50301 Hradec Králové, tel: 495 833 232.
Zkuste jí je předat a uvidíte. Když byste potřeboval, zas napište, jsme vám k dispozici. Hodně štěstí vám i přítelkyni.