Srdce A THC podruhé ;)
Nora
Dobrý den. Je mi 40 let. Mám paroxysmální setrvalou monomorfní tachykardii. Je nebezpečí komplikace při užívání THC? A co u XTC nebo LSD a psilocybinu? Děkuji .

Odpověděl: Jakub Minařík
Skoro bych vnímal tenhle dotaz spíše na internistu, ale z mého pohledu se mi to nezdá bezpečné. Látky které jmenujete mohou ovlivňovat srdeční akci buď přímo, nebo jako následek prožívané intoxikace. Byl bych asi hodně opatrný. Ty posledně jmenované bych asi úplně vyloučil (EXT hlavně pro přímý efekt, LSD a psylocibin pro příliš velkou razanci), u THC bych hodně váhal. Taky srdeční akci akceleruje. A při představě intoxikace halucinogenem se záchvatel tachykardie mi skoro běhá mráz po zádech. To by byl asi zážitek, který bych nikomu nepřál a mohl by kromě kardiálních komplikací vést i do psychiatrické léčebny. Možná, když se ještě pokusíte promluvit s internistou, který vás má v péči a zná váš stav může s vámi probrat rizika, která vám hrozí.