Otazka
triks
pamatujete na ty dve bezstarostne sestry????tak nejsme zas tak bezstarostne...ty,co si velice rady ulitavaji na perniku..porad dokola spolu o tom debatime,ze prej jsme porad v pohode..ale kdyz vam uz pernik zacne brat vas normalni zivot a je tu nic nez jen deprese,kterou muzete prezit zase jenom tim hnusnym pernikem...co delat,kdyz uz neni vychodiska??uz jsme zkousely s tim prestat,ale bohuzel to nejde..mam smulu,uz nikdy nebude neco takovi,jako predtim...z perniku se proste uz nikdy nevyhrabem... a vy moc dobre vite,kolik to vsechno stoji..a vite co je na tom nejhorsi???ze si pernik dam vzdycky,i kdyz vim,ze je to s nama hodne spatny...ale ty stavy!!chapete???

Odpověděl: Martin Hulík
Asi to chápu. Obě dvě jste psaly, myslím, že byste obě rády se svým braním něco udělaly, ale nějak to zoufale nejde. Fakt to chápu. Můžu vám s tím trochu pomoct, ale bude potřeba, abyste začala vyvíjet konkrétní aktivity. Takže úkol číslo 1: napište mi na adresu hulik@sananim.cz něco víc o sobě: co děláte, jak je to s těmi drogami, jaké máte možnosti, s kým se o tom dá mluvit a tak. Napište mi taky, odkud zhruba jste, doporučím vám někoho rozumného, s kým se dá mluvit a kdo vám poskytne podporu. Mimochodem, znám spoustu lidí, kteří se z drog dokázali dostat, půjde to taky - chce to tomu věřit a soustavně na tom pracovat. Tak zatím.