legalizace
speed
cetla sem,ze ucinky konopi nejsou takove,jak kazdy rika.Pusobi good na ruzna onemocneni,pomahaji pri AIDS,chronickych chorobach atd.CO VY?ZVAZUJETE TEMA LEGALIZACE pro lekarske ucely ,nebo ste take proti??

Odpověděl: Martin Hulík
Debat o legalizaci nebo častěji dekriminalizaci uživatelů, užívání anebo malopěstování marihuany se vede všude spousta na různých úrovních. Jelikož je to dost kontroverzní téma, bude lépe, když se k němu touto formou vyjadřovat nebudeme. Navíc žádné jednoznačné oficiální stanovisko v tomto směru jako organizace (nebo tým této poradny) nemáme. Jistě i mezi kolegy jsou různé názory. A protože debaty o legalizaci nevedeme, máme víc času a klidu věnovat se naší práci, to jest pomáhat lidem, kteří se dostali do potíží s drogami, třeba právě i marihuanou.