Huleni a alkohol
beone
Obcas se mi stava,kdyz hodne hulim a piju alkohol tak mi rano obcas tece krev z nosu.Cim je to zpusobeno?da se tomu nejak predejit?4 mesice jsem nemel zadnou chemii takze nechapu cim je to zpusobeno.dik za odpoved

Odpověděl: Pavel Kubů
Když hodně hulíte a pijete, odčerpáváte tím hodně energie, která pak Vašemu tělu během ranních hodin schází. Než se použitelná energie vrátí na běžnou úroveň, může docházet k akutním propuknutím dlouhodobějších a normálně bezpříznakových onemocnění tak či onak spojených s krevní srážlivostí. Pakliže jste "chemii" před čtyřmi měsíci užíval i šňupáním, může jít o důsledek chronického zánětu nosní sliznice. Předejít by se tomu dalo úpravou životosprávy a lepším hospodařením se svou energií. I tak by nebylo od věci navštívit lékaře specializace ušní, nosní, krční, aby zjistil příčinu opakovaného krvácení.