testy na extazi
houbicka
mam problem, su ve velkem ......, no proste, extazi neberu vubec pravidelne, tady to bylo potreti, vzala jsem si dve pilulky, prvni jsem normalne zapila a druhou po pulkach asi s pulhodinovyma prestavkama snupla, protoze ta jedna nejak nezabirala...ted jsem ale zjistila, ze mozna...no v sobotu jsem to vzala, tak kolem druhe rano a mozna v patek za tyen me budou brat moc na testy, no a precetla jsem si ze extaze tak do tri dnu nejde identifikovat a ze se ma pit hodne vody a brat vitamin C, co je na tom pravdy?? muzete mne rychle odpovedet jinak me mozna vyrazi ze skoly!!!! dekuju houbicka

Odpověděl: Dana Holubová
To je tedy nepříjemné. Záleží taky na tom, co všechno v těch dvou pilulkách bylo a kolik toho tam bylo. Různé amfetaminy jsou v moči zjistitelné 3 až 14 dní. Samotná nezměněná Extáze (MDMA) se vylučuje močí a taky její metabolity vzniklé přeměnou v játrech, takže pokud budete hodně pít, máte větší šanci, že se z krve vyloučí dřív. Je pravda, že když je moč kyselejší (což způsobí třeba vitamin C), vylučují se některé látky víc. Taky je to ale pro ledviny větší zátěž, takže to chce pít opravdu hodně (2,5 - 3 l za den). Budem Vám samozřejmě držet palce, aby Vás ze školy nevyhodili. Bylo by ale dobré zauvažovat, jak jste se do téhle ošemetné situace dostala. Nechce se mi věřit, že po třetím užití Extáze a jinak nic, Vám hrozí testy a hlavně hned vyloučení ze školy, pokud budou pozitivní.