pervitin
Lucka
Moc prosím o radu, kam zajít s manželem do poradny pro rodiče syna, který je závislý na pervitinu.Už rok si toto svinstvo píchá a nejsme schopni s tím bez odborné pomoci nic udělat.
Moc prosím o kontakt.Bydlíme asi 30km od Brna.
Uděláme vše pro záchranu syna.
Moc děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
Chápu, v jak obtížné situaci se jako rodiče nacházíte a řekla bych, že vyhledání odborné pomoci je ten nejrozumnější krok, který aktuálně můžete udělat. Svou situaci budete moci probrat s terapeutem a promyslet jak se do budoucna k synovi chovat a jaká podniknout opatření, aby u něj došlo k nějakým pozitivním změnám. Také se v případě zájmu budete moci setkat s dalšími rodiči, kteří řeší obdobné problémy, jaké nyní trápí vás. Určitě to pro vás bude znamenat velkou oporu, abyste tuto náročnou životní etapu zvládli co nejlépe.
Posílám kontakt na poradenský program pro rodiny závislých v Brně, tak tam zavolejte a sjednejte si osobní schůzku.
Přeji hodně štěstí a sil a ať všechno dobře dopadne.
Psychoterapeutické sanatorium Elysium
Hapalova 22
62100 Brno - Řečkovice
Tel./Fax: 541 227 704
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/psychoterapeuticke-sanatorium-elysium/