Věk přijímaných klientů
Editta
Dobrý den,je někde nějaká terapeutická komunita pro léčbu dlouhodobě drogově závislých,učená spíše pro starší klienty?Je mi 45 let a jsem už víc než 10 let závislá na pervitinu a tuto léčbu hledám jako svou poslední šanci. Psychicky jsem na tom moc špatně,úměrně době své závislosti a už dlouho bojuji s tím,že se mi tady už nechce zůstávat,jsem sociálně úplně izolovaná a unavená.Jenže mám dvě děti ,které miluju,nechci je tady nechat samotné,proto zkouším hledat tuto léčbu.Jenže většinou jsou všude klienti ve věku mých dětí a mám strach,že kvůli mému věku budu izolovaná i mezi nima.Můžete mi prosím poradit?Děkuji moc.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Editto.
Myslím, že optimální by pro vás byla Terapeutická komunita Němčice, která se specializuje na léčbu starších klientů s dlouhou drogovou kariérou. Je zcela pochopitelné, že se vám nechce do léčby, kde by ostatní klienti řešili poněkud odlišné problémy a životní zkušenosti než vy sama, byť by ten hlavní problém - závislost - byl společný.
Níže posílám odkaz na komunitu v Němčicích, můžete si tam pročíst, jak rámcově léčba probíhá, jaké jsou podmínky nástupu i řadu dalších podrobností.
Zkuste to moc neodkládat, sama asi cítíte, že na pervitinu se vaše situace nezlepší a určitě stojí za to s tím něco udělat, nejen kvůli dětem, (které mimochodem vaše rozhodnutí jistě ocení), ale hlavně kvůli sobě samé, a to přestože se v současnosti cítíte vyčerpaná a jste ze všeho unavená. Je moc fajn, že jste již udělala ten první krok a napsala k nám do poradny, nebojte se udělat i ty další. Určitě existuje šance změnit svůj život a být v něm spokojená. Povedlo se to řadě klientů a není důvod, proč byste vy měla v tomto směru rezignovat.
Přeji hodně štěstí a sil.
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-%28tkn%29/komu-je-tkn-urcena.html