Jak ldouho
Daks
Jak dlouho se drži THC v moči děkuju a šlo by to nečím vytahnout z těla jako například pít hodně mleka a tak Děkuju za odpověď ;)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
užití THC lze z moči detekovat poměrně dlouho, dobu detekce ovlivňuje frekvence a délka předchozího užívání, obsah THC v užívané marihuaně i individuální metabolismus organismu. V případě dlouhodobého denního užívání je možno THC z moči zjistit cca 1 měsíc, vyjímečně i déle. Při občasném užívání se testy negativizují do cca týdne, 10ti dnů. Ale dobu detekce skutečně nelze stanovit jednoznačně, neboť jak uvádím výše, je ovlivněna řadou proměnných.
Rychlost vylučování THC z těla nijak zásadně ovlivnit nelze. Dostatek pohybu a tekutin + zdravá životospráva by tomu mohly mírně pomoci, ale zázraky nečekejte.