prestat brat subutex
marcus
dobry den chtel bych poradit ziju asi tak 8let v angliji pred 2rokami sem bral heroin pote co jsem zjistil ze sem silne moc zavisly sem chtel prestat tak jsem sel do qein medical centre kde mi pomohly z problemem a daly mi subutex v te dobe 20mg dve.8 a dve..2...chvily jsem je bral pod jazyk byl jsem takovej omracenej krize jsem nemel ale po par mesicu jsem jsi zacal subutex pichat a tet sem strasne moc zavisly rano vstanu a hned co stanu si musim dat????tet beru 10mg dene picham si subutex po pulce 3dene....kdyz subutex nemam zaleje mne pot..zacnou mne bolet klouby a zveda se mi zaludek vim ze jsem zavisly a proto bych chtel prestat vim ze na to mam to vydrzet ale muj doktor mi predepise recept subutexu na mesic nikdy i na dva chodim jen do lekarny a tam mi to davaji takze to mam zadarmo prosim vas muzete mi poradit dekuji strasne moc za radu marcus from nottingham

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Asi by to chtělo -inpatient- detox a nějakou následnou péči. Pokud máte zajištěné bezpečné bydlení a práci, následná péče by mohla probíhat ambulantně (a bude třeba - detox obvykle nestačí a po odabstinování budete řešit chutě na subutex, úpravu životního stylu, případný relaps, atd.).
Druhá možnost je začít ambulantním detoxem - domluvit se s lékařem na postupném vysazení až na nulu, ale k tomu jsem skeptický: - snižování ambulantní formou vyžaduje velkou disciplínu, zatímco vy jste zvyklý brát nevhodným způsobem a zřejmě jste závislý i na způsobu aplikace. Případná krize, která souvisí se snížením dávky nebo vysazením, může vést k tomu, že na čas všechny snahy vzdáte a budete tam, kde předtím. Na vašem místě bych šel nejjistější cestou, tedy přes ústavní detox.
Detox bude ve vašem případě trvat až několik týdnů (ani tam vám subutex nevysadí najednou), ale nevím přesně, jak k tomu v Anglii přistupují a jaké jsou tam možnosti.
Podívejte se na následující odkaz a zkuste kontaktovat službu, která by vám vyhovovala.
http://www.hettys.co.uk/partners2.aspx
Držím palce. Martin Hulík