pervitin+vlasy
NN
Dobrý den,psala jsem vám včera ohledně testování drog,teď jsem si přečetla vaši odpověď pro tazatele pod přezdívkou twz(dotaz vlasy)-mě vlastně také zajímaly ty vlasové testy,píšete,že se to dělá pouze pro potřeby soudu,ale já našla na internetu firmu,která tyto testy prodává,nechá vyhodnotit a pošle vám zprávu...Myslíte tedy,že to jsou nějací podvodníci?Nerada bych jim poslala 3600 Kč-nyní zvýhodněná cena(od září 6000Kč) a oni test neposlali.A jak jinak tedy zjistit jak často syn drogy bere?Myslíte třeba každý týden dělat screening test?Poraďte mi prosím,děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, se soukromími firmami, které testy ve svých službách též nabízí, žádné zkušenosti nemáme. Během naší praxe v zařízeních používáme screeningové testy nebo se obracíme přímo na toxikologickou laboratoř ( viz kontakt včera ).
Zda se rozhodnete těchto testů využít je samozřejmě na Vás. Doporučila bych, nežli se do těchto ne zrovna levných záležitostí pustíte, dojít se osobně o všem poradit ( také kontakt včera ). S kolegyní v Poradně pro rodiče můžete bez obav pohovořit o všem co je v tuto chvíli třeba. I kdyby jste tento drahý test využili, budete vědět co dál dělat, až Vám přijde výsledek ?  Můžete s ní naplánovat další vhodné kroky a poradit se jak v případě testování postupovat. Také si myslím, že průkaznost psychotropních látek v organismu lze zjistit mnohem levněji.
Toto opravdu nebývají zrovna jednoduché záležitosti a ani nelze odpovědět jednou obecnou radou, která by pasovala pro všechny a na všechny. Vždy je zapotřebí mít více informací o celkové situaci a dle toho dále vhodně postupovat. Většinou rodiče na konzultace dochází vícekrát, nežli se situace vyřeší či uklidní ( bezplatně ). V tomto směru, je osobní kontakt zcela nejúčinnější. Opravdu se nemusíte ničeho obávat. Nejenom, že si doplníte chybějící informace, poradíte jak dál, také získáte i podporu, kterou si v takto obtížné situaci bezesporu zasloužíte.
Obraťte se na kolegyni Mgr.Črtnáctou tel : 739 268 527, email : ctrnacta@sananim.cz, www.samanim.cz .
Zatím se mějte hezky a objednejte se co nejdříve.
S pozdravem Markéta k.