Cocolino Power
Bekeeko
Dobry den, drogu (cocolino power )sem užil před 3mi dny, bohužel stále nemůžu spát, jist a provází me občasné haluzinace a hlasy. Zádné jiné drogy neužívám a tuto drogu sem zkusil poprvé. Včera sem navštívil pohotovost kde mi řekli že intoxikace není nutná. Dnes sem byl na psychiatrii a tam mi dali něco na spaní a halucinace. Pokud ani to nepomůže co mám dělat, jaktoze droga tak dlouho účinkuje ? Předem děkuji za vaši pomoc.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
řekla bych že vaše současné psychické problémy již nesouvisí s tím, že by se jednalo o aktuální působení drogy, ale že vám její užití přivodilo toxickou psychózu, což není u stimulačních látek a halucinogenů až tak neobvyklé. Myslím, že jste udělal to nejrozumější, co ve vaší situaci bylo možné - obrátil jste se na lékaře. Užívejte nadále medikaci, kterou vám předepsal, váš stav by se měl brzy upravit. Pakliže by náhodou problémy nadále přetrvávaly, obraťte se na psychiatra znovu, může vám medikaci upravit a případně zvážit další formy terapie.
A zbytečně se nezúskostňujte, ačkoli se nyní necítíte dobře, určitě se brzy dáte do pořádku.
A jen malé upozornění na závěr - každopádně se vyvarujte jakýchkoli dalších drogových experimentů a vyhněte se i alkoholu. Potíže by se vám mohly vrátit a klidně i s větší intezitou.
Držím palce a opatrujte se.