Bere něco?
verka
Syn kouřil marihuanu asi 1rok, prý přestal, 1xměsíčně mu dělám test na THC.Bylo negat. Chci se zeptat, na to, že mívá nateklé,opuchlé červené rty. Někdy jsem viděla bílou barvu v jeho koutcích. V kapse měl nastříhané na malé kousky slámku na pití. Nevím, jestli s něčím neexperimentuje. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud je syn zvyklí, že jej každý měsíc testujete a Vy máte podezření, že experimentuje s dalšími jinými drogami, můžete použít při testování test na jinou skupinu drog ( např.test na amfetamin ). Nechci Vás nijak zbytečně děsit, ale nastříhané slámky na pití někteří uživatelé používají při konzumaci nosem, tvz.šňupání.
Tyto situace se velmi těžko objektivně hodnotí touto cestou přes internet. Nejlépe bude, když osobně navštívíte Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam o svých podezřeních pohovoříte přímo s pracovníkem K-centra. Můžete sebou vzít i podezřelé věci, které jste objevila pro snadnější identifikaci, velmi špatně se něco hodnotí na dálku dle popisu. Nejenom, že se poradíte jak vhodně postupovat dál, také získáte podporu, kterou si v této nesnadné situaci rozhodně zasloužíte.
Kontaktní centrum, o.p.s. RENARKON
Pionýrů 1757
Hotelový dům PASKOV
Frýdek - Místek
tel : 558 628 444, 606 694 244
kontaktní osoba : Bc. Magdaléna Štefaníková
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby, je ale výhodnější si předem zavolat a objednat se na první konzultaci. Veškeré služby jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně. Zatím se mějte hezky a ozvěte se, jak to dále se synem vypadá. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.