nitrožilní aplikace
sandra
Ahoj,
před pár dny jsem poprvé vyzkoušela si aplikovat pervitin do žíly. ne, že jsem nenajela tak jak jsem čekala, ale změnilo se mi vnímání reality. od té doby mám problém rozlišit, co je skutečné a co není. Všechno vnímám jinak. Den potom jsem měla sluchové halucinace. ty sice už nemám, ale furt jsem se nevrátila do normálu a jsem od té doby úzkostná a depresivní. Chci se zeptat kdy se zase vrátím k normálu?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to co popisujete, není zase až tak způsobeno způsobem aplikace, ale samotnou konzumací drogy jako takové vůbec. Jakékoliv užití psychotropní látky ( a to i THC ) může u disponovaných jedinců vyvolat psychické potíže, které by se projevili během života například později. Pokud jde o pervitin, není neobvyklé, že jeho konzumenti bývají pod vlivem toxické psychózy. Těžko, ale budeme objektivně posuzovat Váš stav touto formou přes internet. Doporučuji vyhledat a osobně navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Veškeré kontakty www.drogy-info.cz = mapě pomoci zadat kraj, město, Kontaktní centrum nebo AT ambulanci.
Pokud jste z Prahy, tak specializované ambulantní služby CADAS ( www.sananim.cz = zadat CADAS ) a o Vašich stavech, více a konkrétněji pohovořit s odborníkem. Rozhodně již nic nekonzumujte a to i alkohol a THC = nepříjemné prožitky by se pouze umocnili.
Zatím se mějte hezky, přeji ať je Vám brzo lépe a ozvěte se, jak to s Vámi dále vypadá a zda jste pomoci využila.
S pozdravem Markéta k.