agresivita
maminka Jitka
Dobrý den,dcera je na substituční léčně Suboxonem,je však agresívní, na mě zlá,uráží mě jak vypadám, vařím,s kým se stýkám...mluví velice vulgárně a někdy i vyhrožuje.Je to normální stav při této léčbě?Dlouho se to nedá vydržet. Dceři je 21 let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jitko,
léčbu snáší každý jinak, vždy je to velmi individuální. Myslím, že zcela nejrozumnější by bylo navštívit zařízení, kde se dcera současně léčí, tam se více konkrétněji poradit o tom, jak její stavy lépe zvládat, jak s ní komunikovat atd...veškeré zařízení pracující se závislými nabízí ve svých službách i poradenské služby pro rodinné příslušníky. Zkuste tuto možnost využít.
Pokud byste byla z Prahy, můžete se obrátit přímo na kolegyni, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog, kontakt naleznete zde www.sananim.cz = zadat Poradna pro rodiče PPR = kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá.
Zatím se mějte hezky, přeji ať se situace co nejdříve zklidní.
S pozdravem Markéta K.