jak dlouho to je
keres
dobry den chtela bych se zeptat jak dlouho mam v krvi,moči a ve slinách pervitin kdyz si dam tak 2krat do tydne obcas jen jednou ale pravidelne sem to nikdy nebrala jen tak obcas no,kourim ho a snupu potrebuji to vedet kvuly praci chci prestat a v praci nam budou delat testy tak to potrebuji vedet dekuji mockrat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
k dispozici máme orientační údaje poskytnuté toxikologickou laboratoří. S látkou pervitin je to takto :
DETEKCE MOČ = 3 až 21 dní ( při občasném užití cca do týdne )
DETEKCE KREV = 1 až 3 dny
DETEKCE SLINY = totožné jako detekce krev
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech. Jako je především intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nikdy s přesností nelze předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Můžete si na své náklady zakoupit v lékárně volně prodejný orientační test ( test na amfetamin cca 100,- ) a v domácích podmínkách si jej sama provést. Jeho použití je velmi snadné, je obdobný jako test prokazující těhotenství. Alespoň byste věděla, jak na to jste a zda jsou Vaše obavy oprávněné.
I přesto, že uvádíte ,,pouze" občasné konzumace, nicméně riskujete mnohem více nežli pozitivitu případného testování. Pervitin, ostatně jako veškeré nelegální drogy sebou vždy přináší široké spektrum dalších rizik a zpravidla život s ním moc dobře nekončí...
Pokud bychom pro Vás mohli udělat i něco dalšího, například doporučit kontakt na případnou odbornou pomoc, tak klidně napište. Popřemýšlejte...
S pozdravem Markéta K.