pervitin
jajujinka
Dobry den,
brala jsem skoro rok kazdy den, pred tydnem na to prisel pritel a od te doby je semnou kazdy den abych prestala. Jenze ja uz tyden jen spim, nejsem schopna nic delat natoz chodit do prace. Jde s tim neco udelat nebo to tak ma byt a musim proste vyckat do chvile, kdy bde telo dostatecne odpocate?
dekuji za vasi odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jelikož pervitin je stimulační droga ( více info zde na tomto webu v rubrice Stimulační drogy, v podrubrice Pervitin ), je běžným průvodním jevem po jeho vysazení velmi silná únava, až vyčerpanost. Pod vlivem pervitinu je organismus nadmíru zcela nepřirozeně stimulován, tudíž logicky po jeho vysazení tělo potřebuje odpočívat a zregenerovat se. Pokud jste v minulých dnech po roce konzumace vysadila, nezdá se mi moc dobře možné, abyste Vaše povinnosti byla schopna zvládnout ( práce atd. ). Rozhodně bych doporučila co nejdříve se obrátit na Kontaktní centrum a zvážit další kroky. Pervitin je látkou, na kterou vzniká závislost především psychická, tudíž i když vydržíte prvotní nepříjemné dny vysazení, rozhodně to problém jako takový, zdaleka neřeší. ,,Chutě" na drogu se Vám budou v různých intervalech a intenzitách opakovaně vracet a toto právě bývají momenty, kde se uživatelé k dalším konzumacím navrací. Proto bych doporučila se obrátit na odbornou pomoc, se kterou budete mít rozhodně větší šance vše dobře zvládnout. Zdali nevíte kam se u Vás obrátit o pomoc, můžete se podívat sem www.drogy-info.cz = v mapě pomoci po zadání kraje a města naleznete veškeré Kontaktní centra v celé ČR. Pokud jste z Prahy, můžete využít nějaké ze zařízení naší organizace www.sananim.cz ( zadat Kontaktní centrum KC, možno i Denní stacionář DST ) = informace naleznete na uvedené webové adrese.
Zatím se mějte hezky, přeji dostatek síly ! Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně zase napište. Držte se, s pozdravem
Markéta K.