Skleroza multiplex a pervitin
janula
Dobry den. Urcite prevratite ocami ked zistite obsah mojej otazky a uprimne, nebudem sa divit... Pred tromi rokmi mi diadnostikovali pomerne vazne ochoronie Skeroza multiplex.Kazdy normalny clovek pri takomto zistene zacne robit vsetko pre to, aby ho neposadilo na invalidny vozik, lenze ja normalna nie som pretoze berem pervin a to pomerne dost casto. Nepicham si ho do zil, ale ho fukam a ja by som chcela vediet co ma caka ked sa nespamatam... Dakujem za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepochybně existuje riziko progrese choroby. Přece jen vám kolegové říkali, že se máte šetřit, provádět aktivity max do lehké únavy, ... To myslím na pervitinu nedodržujete, resp. možná dodržujete, ale má to zcela jinou míru něž mírná únava když ho neberete. Ohledně prognosy pokud přijodu dsalší ataky vás nepochybně kolegové poučili. Vyhlídky, pří mírném průběhu jsou vcelku příznivé, pokud se onemocnění vyvýjí příznivě, tak jsou neradostné.
Nepochybně byste si měla dát pozor na kokain, ten by mohl ataku vyprovakovat přímo.