marihuana
Martina
Dobrý den,
prosím vás o radu co mám dělat když jsem zjistila že můj 13letý syn kouří marihuanu?Jesli máme jít na nějaké testy nebo něco.Předem děkuji za odpověd Martina

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Martino,
vzhledem k velmi nízkému věku syna, bych rozhodně ihned doporučila spojit se s odborným zařízením a celkovou situaci řešit v osobním kontaktu...
Netuším, odkud jste, ale pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se obrátit na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
Veškeré služby poradny jsou bezplatné. Zapotřebí je se nejdříve s poradnou během provozní doby spojit PO až PÁ 9.00 - 19.00 a na první konzultaci se objednat.
Pokud by Praha byl problém, můžete se obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Ty ve svých službách nabízí mimo jiné i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství rodinným příslušníkům. Jsou ve všech větších městech a kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz = v mapě pomoci po zadání kraje, města naleznete veškerá Kontaktní centra v ČR, vyberte si to, které máte dobře dostupné. Nebo napište ještě jednou a uveďte vhodné město, rádi Vám kontakt vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se, jak to dopadlo. Držíme palce.
S pozdravem Markéta K.