THC
Klárka
Za jak dlouhou dobu nebudu mít v moči THC když si zahulim tak 2x do tejdne ?:)a hlavně co mi pomůže abych to urychlila ? Slyšela jsem hodně mléka frtana octa rosšlehané vajíčko .. Pomůže něco z toho ?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud příležitostně užíváte marihuanu, píšete cca 2x do týdne, tak testy na THC budou pozitivní cca 14 dní po posledním užití. Urychlit proces vylučování metabolitů z těla v podstatě nejde - ani pitím mléka nebo octa ani pojídáním syrových vajíček. Nejlepší je dodržovat nějaký rozumný pitný režim, případně si můžete v lékarně nebo přes internet koupit nějaké bylinné přípravky, které slouží k podpoře detoxifikace organismu (z bylin pomáhá např. kopřiva, ostropestřec), ale neočekávejte nějaké významné účinky.
Jinak závěrem nutno říct, že kouření marihuany má i jiná rizika než to, že se na to přijde v testech. Více o marihuaně můžete najít na našem webu pod kolonkou Cannabinoidy.