thc v moči
kyrias
Dobrý den,chtěl by jsem se zeptat naposledy jsem hulil před 6 dny. Hulil jsem každý den asi 2 měsíce. Máma mi udělal atesty z lékarny z moči samozřejmě vyšli pozitivní a další mi chce udělat v říjnu. Chci s ezeptat jak dlouho dokážou ty testy z lékárny zjistit thc v moči??

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC je možné zjistit ze vzorku moči od několika dní do cca 30 dní po posledním užití, výjimečně déle. Závisí to zejména na intenzitě a délce přechozího užívání. Pokud jste kouřil před posledním testem 2 měsíce denně, tak testy budou pozitivní cca 14 dní až 30 dní. Pokud byste dál kouřil takto intenzivně (denně nebo téměř denně), tak pozitivnímu výsledku se můžete vyhnout, pokud nebudete kouřit marihuanu nejméně měsíc před testem.
Jinak jen na závěr - marihuana má i řadu jiných rizik, zejména pro Vaše psychické zdraví, nejen to, že na to Vaše maminka přijde v testech... Tak bych na Vašem místě přinejmenším trochu zvolnila, myslím, že každodenní hulení není úplně nezbytné :)