dcera
tata
Dcera byla na leceni v Nemcicich pred 9 lety a byla uspesna. Jenze ted zacala nestridme pit. Myslim ze to ma jako nahradni drogu. je ji 35 let takze nevim jak na ni.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, i po dlouhodobé abstinenci může dojít ke ,,krizi" a v některých případech se stává, že právě alkoholem jej abstinující závislé osoby na nelegálních drogách řeší...netuším do jaké míry je dcera ochotna na toto téma s Vámi hovořit a jak na své pití ona sama pohlíží. Nejlépe by bylo, kdyby se opět obrátila na odbornou pomoc. Pokud absolvovala TK Němčice, s největší pravděpodobností po té následně docházela na Doléčovací centrum. Bylo by dobré, kdyby se spojila s terapeutem, se kterým kdysi spolupracovala nebo na někoho z týmu Doléčováku. Pokud své pití podchytí včas, nemusí se nic ,,dalšího" stát, ale bylo by zapotřebí situaci začít řešit a to co nejdříve.
Zdali v komunikaci s dcerou jsou nějaké potíže, můžete se Vy osobně zajít poradit do Poradny pro rodiče, která stejně jako TK Němčice a Doléčovací centrum, ostatně i tato webová poradna spadá pod občanské sdružení SANANIM. Nebo využít, jíž zmíněného Doléčovacího centra. V osobním kontaktu byste měl více prostoru podrobněji probrat vše potřebné a lépe naplánoval další vhodné kroky.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Doléčovací centrum, o.s. SANANIM
Ovčí Hájek 2549/64A
Praha 13
tel : 251 614 070
email : aftercare@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz / zadat Doléčovací centrum DC /
Zatím se mějte hezky. Budu držet palce, aby se dceři začalo opět dařit. Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak se situace dále vyvíjí.
S pozdravem Markéta K.