Syn 17 let
pavel rous
Dobrý den,prosím syn 17 let evidentně bere nějake drogy marihuanu určitě tu jsme mu několikrat našli v kapse a dozvěděli jsme se že i nějake piko,radi bychom pro neho sehnali pomoc ale nevíme kde prosím poradite nam jsme z okresu Usti nad Orlicí.Situace se již začala stupnovat prodejem našich věci a začali se nam stracet višší častky peněz.Když jsme na něho zatlačili že bude doma a nebude se stykat z partou utekl k prarodičum oba 70 let kteři se ho ujali a zasavaji.prosíme Poradíte nam co se da dělat Děkujem R.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
využít poradenství v osobním kontaktu je velmi rozumné. Umím si představit, že současná situace je náročná, proto využití odborné pomoci vřele doporučuji.
Bohužel, ve vašem městě Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog není. V Pardubickém kraji jsem vyhledala pouze K-centrum v Pardubicích :
Kontaktní centrum, LAXUS o.s.
Češkova 2701
Pardubice
tel : 466 265 207
kontaktní osoba : Lukáš Gilányi, Dis.
provozní doba : PO až PÁ 10.00 - 18.00
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí ve svých službách i bezplatné ( možno i anonymní ) poradenské služby rodinným příslušníkům. Pokud by pro Vás nebyl problém zajed si do Prahy, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Také bezplatně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s.SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
email: ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
pro více info se můžete podívat sem www.sananim.cz / zadat poradna pro rodiče /
Zatím se mějte hezky, přeji, ať to dobře dopadne.
S pozdravem M.K.