Marihuanna
Beruška
Dobrý den. Už jsem několikrát marihuannu kouřila a o víkendu jsem to trochu přehnala- měla jsem i halucinace. Jenže ted když jsem se vyspala si připadám jako vyměněná, jako když to nejsem já. Kdyz sem se probudila pripadala jsem si porad zhulena a to moc az do ted sem porad zhuleny nevim co to je. Jsem jako pouhej svuj divak nemam sebe dobre pod kontrolou neco se semnou stalo.
Prosim vas nevite co mam delat? aby to prestalo...
Muzu si zato sama a rodice o tom nevi a nechci aby to vedeli...
díky předem za radu!

Odpověděl: Tomáš Málek
Dobrý den,
halucinace, pocit, že vy nejste vy, a odstup od světa , odosobnění napovídá, že jde nejspíše o psychotické příznaky. To znamená, že chemická rovnováha mozku byla narušena a mozek vyhodnocuje nesprávně údaje, které mu posílají smysly. Ve velké části případů tyto stavy časem při plné abstinenci odezní (dny až týdny). Doporučil bych vám svůj stav konzultovat s psychiatrem,  který vám může případně i předepsat léky "na srovnání vnímání". Můžete kontaktovat buď AT ordinaci - specializované ambulantní psychiatrie zaměřené na problematiku drog nebo  se můžete obrátit i na psychiatrickou léčebnu. Kontakty na oba typy zařízení naleznete zde:http://www.drogy-info.cz/index.php/map/