thc testy
armi
Dobry den,
mam nastupit do novej prace a chcu nam robit testy na drogy , idem tam za mesiac a zahulil som jointa vcera tak sa chcem spytat ci to este najdu v krvi alebo co sa berie pri tychto testoch a ako sa toho da zbavit , nejake caje , lieky , sport neviem , nieco mi prosim poradte ,
Dik za ochotu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, toxické látky z organismu a jejich rychlejší odbourávání nijak zvlášť urychlit nejdou. Dodržováním pitného režimu ( nealko ) a sportem, samozřejmě nic nezkazíte. V první řadě, byste měl dodržet abstinenci od kouření marihuany, i dalších psychotropních látek, abyste měl testy v pořádku. K testování se používá převážně moč. Závisí vždy na několika aspektech, především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nelze nikdy s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. Netuším, jak časté byly Vaše předešlé konzumace, jinak to vypadá u každodenních konzumentů a jinak zase po jednorázovém užití...
K dispozici máme orientační údaje, poskytnuté toxikologickou laboratoří, u THC - účinné látky marihuany, je to takto :
DETEKCE MOČ = 1 až 30 dní ( při občasné konzumaci cca do 14 dní )
DETEKCE KREV =  do 14 dní ( při občasném užití cca do týdne )
DETEKCE SLINY = jako u krve
Takže, pokud jste ,,pouze kouřil" jeden večer, měl byste mít testy za měsíc v pořádku. Doporučuji se dalším případným konzumacím raději vyhnout, aby jste měl větší pravděpodobnost, že testy vyjdou negativní. Nicméně, by stálo za úvahu popřemýšlet o tom, zda Vám takovéto riskování za ty nervy stojí. THC je stále nelegální drogou a přináší sebou nemalá úskalí, jako ostatně všechny drogy. Rozhodně to není pouze pozitivita případného testu.
Mějte se hezky, buďte opatrný.
S pozdravem Markéta K.