díky
bára
Dobrý den , děkuju Vám za odpověď.i za radu. (...) Jinak, do nepěkných situací se nějak dostávám všude. někdy aniž bych rozuměla jak.( co se týká soukolí prostituce, na to bych žaludek skutečně neměla. k mému dotazu, ptala jsem se na to, na co jste mi odpověděla, znovu díky. S kokainem ani ničím aktivní)zkušenost nemám a jestli vím něco jistě, tak to,že ji neplánuju. Drogy fakt ne. i proto zvažuju vážně dost. Ptala jsem se na závislost na kokainu proto, že občas
myslím i na jiné lidi.. a zajímalo mě,
jak to bývá, může, nebo nemůže být. Díky i za přání, taky Vám přeju hodně štěstí v životě a krásné léto, stejně jako dalším návštěvníkům poradny, těm taky hodně síly. Barbora

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V dotazu jsem smazala odkaz na stránky agentury, přes níž byste si ráda zajistila práci. Abych pravdu řekla, na Vašem místě bych to opravdu zvážila, web mi nepřipadal moc důvěryhodný. Spíš bych se obrátila na některou zavedenou pracovní agenturu v ČR a pokusila se získat práci v zahraničí přes ně. Opravdu byste se mohla vystavit velkému riziku. Jak co se týče dostupnosti drog v klubech, tak co se týče rizika, že by Vás mohli nutit k činnostem, které dělat nechcete (v nejhorším případě mám na mysli prostituci).
Jinak je samozřejmě fajn, že s drogami zkušenost mít nechcete. Pokud má někdo z Vašich blízkých problém s kokainem, tak mu můžete doporučit, aby se také obrátil na naši poradnu, pokud by měl zájem s tím něco dělat.
Také přeji hezké léto a buďte na sebe opravdu opatrná.