veliká bolest
michal
Dobrý den včera sem si naposled aplikoval injekčně pervitin a udělal se mi tam červenej flek, trošku mi to i nateklo a strašně mě bolí ruka ani hejbat s ní nemůžu. k doktorovi pudu až zmizí jizvy, ale mám dojem že sem si to píchnul do svalu, myslíte že to je kvůli tomu? protože se mi spíš zdá že mě bolej hlavně svaly a jehla byla už asi 6 x použitá, ode mě. moc děkuju. mám strašnej strach a hrozně mě to bolí nemůžu ani spát...

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den. Nemám pro vás příliš dobré zprávy. Nechci vás strašit, ale teď vůbec nečekejte, až vám zmizí jizvy. Podle vašeho popisu se jedná patrně o flegmónu. Měl byste jít ihned k lékaři, který předepíše příslušná antibiotika. Pokud budete návštěvu lékaře oddalovat, můžete o ruku přijít. Hrozí vám také otrava krve, která se může vyvinout v celkovou sepsi organismu a to už jste jednou nohou v hrobě. Opravdu vás nechci děsit, ale z praxe znám několik případů, kdy skutečně lidé přišli o končetinu tím, že oddalovali návštěvu lékaře. Vím, že se asi stydíte, ale není čas na hrdinství. Teď jde o zdraví, možná i o život.
Myslím, že je na vině 6x použitá jehla. Od prvního použití se na ní namnožily miliardy bakterií, které žijí ve zbytcích krve uvnitř jehly. Tuto jehlou jste si zanesl (opakovaně) infekční bakterie do těla, kde nemají co dělat. Nyní se infekce šíří končetinou směrem k srdci...
Držte se. Doufám, že vše dobře dopadne.
A.Termer