přiznání
koule
Dobrý den,
můj přítel se mi přiznal, že byl drogově závislý (pervitin, heroin). Prý se z toho dostal pomocí subotexu, a že je skoro 3 roky čistý. Chtěla bych se zeptat, čeho bych se měla vyvarovat, nebo jak mu pomáhat dál. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je hezké, že máte snahu pomoci a především získat potřebné informace, aby byla Vaše pomoc účinná. Nejlépe bude, když využijete poradenství osobně. Napište mi, odkud jste, a já Vám doporučím vhodné zařízení, kam si můžete zajít. Veškerá odborná zařízení věnující se problematice závislostí a drog, nabízí mimo jiné i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumnější možné řešení.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.