pervitin
lilly
dobrý den je i 18let. peří sem začala brát v 15letech... potřebovla bych nutně přestat... našla sem si přítele kterej o tom neví že to beru a moc ráda bych byla kdybych byla čistá nechci o něho přijít.. a ani nedomýšli co by se vše stalo kdyby to zjistil... prosím pomozte mi chci z toho bludnýho kruhu pryč.. děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
přestat je dobré rozhodnutí a my Vám rádi pomůžeme, potřebovali bychom, ale vědět odkud jste. Proto prosím napište ještě jednou a uveďte, jaká města máte dobře dostupná, doporučíme Vám vhodný kontakt na odborné zařízení, kam se můžete obrátit o pomoc. Rozhodně je dobře, že jste napsala, bohužel ale vše touto cestou přes internet vyřešit nelze. K dalším krokům je třeba osobní kontakt. Ničeho se nebojte, můžete nejdříve využít anonymního a také bezplatného poradenství, kde se pouze poradíte o Vašich možnostech a po té se rozhodnete jak dál. Jsou i možnosti ambulantní léčby, ale zda by pro Vás byla dostačující, já bohužel takto na dálku nepoznám. K objektivnímu posouzení celé situace je třeba vědět více informací a také s dotyčnou osobou osobně pohovořit.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.