dekuju
Anezka
Dekuju za pomoc. No trosku ste se treifila, můj bratr uzival pervitin,ja si to zkusila taky..pozdeji jsem prisla na to, ze to neni moje parketa,zacla jsem domlouvat kamaradům,kterí na tom ulitly.Ja si myslim, ze je dobre jednat na rovinu, tak to pisu..ale dekuju budu se snazit

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že jste napsala. Jak jsem uvedla v předchozí odpovědi - taková zkušenost (buď osobní nebo v blízkém okolí) s drogami bývá obvyklá u lidí, kteří se začnou zajímat o vzdělání nebo práci v oboru. Což není sice na překážku, ale pouze v případě, že ten osobní problém je v okamžiku, kdy se začnete v téhle oblasti vzdělávat, popř. pracovat, vyřešený. Není dost dobře možné, aby se závislými pracoval někdo, kdo nemá zvládnuté vlastní zkušenosti s drogami nebo je zahlcený problémy se závislostí v rodině. Napadá mě, zda by nebylo od věci to nejprve s někým zkušeným z odborníků probrat, udělat si jasno jednak ve věcech minulých, ale i v tom, kam chcete skutečně profesně směřovat. Abyste se nerozhodla pro nějakou školu a práci, o které po čase zjistíte, že to byl jen momentální zájem, který pramenil z těch Vašich zkušeností a byl to vlastně jeden ze způsobů, jak se s těmi drogami v rodině i u sebe vyrovnat. Když byste chtěla třeba kontakt na někoho, kdo by to s vámi mohl probrat, dejte vědět (a napište region). Přeji hodně štěstí.