heroin
kuřee
Dobrý den, je normální že sem do nedávna byla závislá na pervitinu a už sem asi 2 měsíce čistá akorát problém je v tom že, mě furt něco táhne k heroinu když už né k pervitinu..potřeba ho(heroin) zkusit nebo něco takového furt o něm něco čtu atd.Je to normální??! Už je tady na tý vaší poradně ty dotazy ale stejně mě to od něj neodradí..A ještě bych se chtěla zeptat jestli je to uplně stejná zavislost kdybych si to dala vnitrožilně nebo kouřením?? Děkuju.. Naschledanou :)

Odpověděl: Jakub Minařík
To jsou chutě, je to normální. Doporučuji chutím odolat, nebo budete řešit detox a léčbu. :-) Pervitinu bych se na vašem místě taky vyhnul, dal bych si poror i na alkohol. Je to přece jen narkotikum jako heroin.
Stran závislosti - ano i ne. Závislost na látce je stejná, bez ohledu na aplikační formu. Aplikační forma (injekce) může být také předmětem závislosti. Užívatelé cítí úlevu i když si aplikují čistou vodu, pokud užívají tablety - staré knihy popisovali fyziologické změny pokud pacienti snědli knoflíky, které vypadali jako tablety.