Prosím o radu THC
Martin
Dobry den potrebuji se zeptat hulim dohromady asi 3let pred 2mesici jsem byl cisti na testech protoze jsem nehulil 3mesice ted jsem znovu zacal hulil jsem asi 1,5mesíce skoro kazdy den tak 2šišky denne od toho okamziku uz nehulim 8dní a za 12 dní mam mit orientační testy z moči takže dohromady mam 20dni aby nic nenasli chtel bych se zeptat jen tak orientacne mohl by byt test negativni? zase jsem tak moc nehulil jako predesle leta to bylo za 400kc denne .Délka thc v moči je 1až30dni a ja mam 20dni a po tych 20dni budu cisti nemuzete mi procentualne odhadem s odchylkou alespon 5.5% napsat zda mi neco najdou nebo ne?:D vážim 55kg meřím:1.75m,a mam 15let.prece v testech je 1mikro neco na mililitr , jakou mam sanci ze nic mit nebudu? predem dekuji za odpoved martin

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Test by negativní být mohl. Pravděpodobnost, s jakou bude negativní nebo pozitivní, takto přes internet ale těžko určíme. Pokud jste kouřil měsíc a půl denně, tak počítám, že test by vyšel pozitivně minimálně 14 dní po posledním užití. Vy uvádíte, že v době testování budete abstinovat od marihuany již 20 dní. Viděla bych to tak půl na půl, cca 50 - 60% pravděpodobnost, že test bude negativní. Víc vám takto po internetu nejsme schopní poradit. Jinak na závěr si dovolím jen podotek - kouření marihuany má i jiná rizika, než že se na to přijde v testech. Píšete, že kouříte už tři roky a je Vám patnáct let, takže jste s tím začal velmi brzo. Rizikem právě ve Vašem případě (velmi časný věk zahájení intenzivního užívání konopí) je rozvoj psychických potíží.
Na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti naleznete např. tento článek, kde si o tom můžete přečíst víc.
Masivní užívání marihuany v období dospívání způsobuje změny v mozku
Užívání konopí může u teenagerů odbrzdit schizofrenii
V mozcích nezletilých, kteří byli silnými uživateli marihuany, byly nalezeny změny podobné těm, které jsou nacházeny u schizofreniků. Přestože to ještě neprokazuje příčinnou souvislost, vědci z North Shore University Hospital-Long Island Jewish Healthcare System varují, že marihuana může být pro geneticky predisponované lidí jakousi spouští, jež může schizofrenii odbrzdit.
Více na http://www.drogy-info.cz/index.php/info/ilegalni_drogy/konopne_drogy.
Takže zapřemýšlejte, jestli těch rizik není už moc. A trochu zvolněte. Přeji hodně štěstí.