Divne mysleni
csko1201
Dobry den, psal jsem tu uz drive kvuli problemum s tzv \"flashbacky\", ktere jsem dostal po uziti marihuany nebo te drogy jak se prodavali v amstrdam shopech.. nicmene, radili jste mi tu abych navstivil nejakeho psychiatra, ja jsem ovsem nabyl presvedceni ze bude stacit psycholog[ ke kteremu momentalne pravidelne dochazim] jde o to ze tyto \"flashbacky\" uz se v takove mire neopakuji ba naopak jednu dobu se zdalo ze uz je to uplne v poradku.. jenze najednou ..ze dne na den jsem zacal premyslet o takovych podivnych vecech, o kterych bych normalne nepremyslel.. mam namysli, ze premyslim o tom jaky je smysl zivota, nasi existence..proc jsme tady a tak.. nicmene kdyz o tomto zacnu premyslet tak se dostanu do velmi znepokojive uzkosti.. chci se vas tedy zeptat, je mozne ze to je zapricineno tou drogou a ze se ta za chvili spravi, nebo je to prirozene a ze to za chvilku pomine? ..dekuji za vasi odpoved :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko se to takto hodnotí, myšlenky podobného rázu, které jste uvedl, asi v určitých životních etapách znají mnozí...pokud jsou Vaše myšlenkové pochody pro Vás, ale takto silně skličující a úzkostné, rozhodně bych doporučila o nich pohovořit se svým psychologem, se kterým v současné chvíli spolupracujete. Rozhodně Vám v tuto chvíli k tomu řekne více, již jste se nějak poznali a má o Vás jistě více informací nežli my. Také osobní kontakt a pohovor je v těchto směrech nejúčinnější.
Je dobře, že jste se pro odbornou pomoc rozhodl. Psychiatrickou péči jsem doporučovala, protože pokud by byla třeba nasadit například medikace, lékař - psychiatr to může udělat hned. Pokud jste se rozhodl využít psychologa, je stejně dobré a hlavně je to Vaše rozhodnutí, které my respektujeme. Jsem zcela upřímně ráda, že od Vás máme zpětnou vazbu. Děkujeme.
Co se týče flashbacků - je fajn, že se Vaše stavy, stabilizovali. Nezapomínejte na skutečnost, že se mohou opět objevit...také je Vám určitě jasné, že udržet abstinenci je zásadní...
Zatím se mějte hezky, vše podrobně proberte se svým psychologem, a pokud budete mít chuť, můžete nám zase napsat, jak se Vám vede.
S pozdravem Markéta K.