Léčebna
Yanny
Dobrý den,
bratr je drogově závislý.Drogy užívá i nitrožilně.Dnes mě požádal,jestli bych ho odvezla do léčebny.
Můj dotaz je,zda je léčebna v Praze,nebo poblíž prahy.Na portálu Bohnic jsem se to nedočetla.
Děkuji mockrát

Odpověděl: Tomáš Málek
Dobrý den,
v Praze fungují dvě léčebny pro závislé - psychiatrická léčebna Bohnice a léčba u Apolináře.
Kontakty naleznete zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Musím vás upozornit, že nástup do léčebny je třeba nejprve domluvit s daným oddělením. Čekací doba bývá týden až měsíc v závislosti na aktuálním obsazení oddělení. Bude lepší, když tam zavolá váš bratr s vaší podporou. Pro nástup do léčebny by měl mít občanský průkaz a průkaz pojištěnce.
Pokud bude v obou léčebnách plno, doporučuji navštívit Kontaktní centrum SANANIM, kde vám pomohou nalézt přijatelnou alternativu. Kontakt naleznete zde:
http://sananim.cz/kontaktni-centrum-%28kc%29.html
Přeji vašemu bratru brzký nastup a úspěšnou léčbu.