Pervitin
Terry
Dobrý den, jsem z Prahy je mi 16 let a pervitin jsem začala brát před půl rokem jako víkendovku, když jsem měla problémy s váhou.. Přišlo mi to jako nejlepší řešení. Spojení příjemného s užitečným. Už ze začátku jsem začala neuvěřitelně rychle ubírat na váze, zalíbilo se mi to, a líbí se mi to do teď. Občas, když bylo víc peněz, jsem si dávala i častěji než jenom o víkendech, ale vždycky jsem si to uměla ohlídat. I stavy s dojezdy jsem zvládala v pohodě. Ale už prostě cítím, že to není stejně jako na začátku. Necítím že bych byla závislá. Jako jo, určitě tam nějaké procento závislosti je, nemůžu tvrdit že ne, ale spíš začínám mít obrovské psychické problémy. O tom jak to mám doma radši ani nemluvím. Hrozně jsem se uzavřela do sebe. Nikomu se s ničím nesvěřuji, všechny problémy mám v hlavě.. A z toho se začínám pomalu ale jistě psychicky hroutit..
Myslím, že hlavní pro mě v tuhle chvíli je, že si sama sobě dokážu přiznat, že jsem feťák. A nechci, aby to se to doma provalilo, a chci s tím určitě začít něco dělat!
Proto jsem Vás chtěla poprosit, jestli by jste mi mohla co nejdříve doporučit nějakou kliniku nebo nějaké zdravotnické zařízení, kde by mi mohli pomoct. Slyšela jsem o denním stacionáři, ale nevím jestli se na to hodím. V mojí situaci by to ale asi bylo jedním z nejlepších řešení, protože už jsem se vykašlala i na školu..
A můžou mi v těhle zařízeních pomoct i od velmi silné závislosti na marihuaně? Kouřím jí totiž každý den v obrovském množství.
Děkuji
-TÍMTO BYCH JEŠTĚ CHTĚLA VAROVAT VŠECHNY, CO PŘEMÝŠLÍ NAD TÍM, ŽE BY TO ZKUSILI, ( Já, když jsem věděla že to budu zkoušet ( hrozně jsem si to plánovala, jak to zkusím ), tak jsem si nejdřív hledala zpovědi lidí co to zkusili, a četla jsem o tom různé članky, tak si myslím že to tady taky určitě někdo takový čte..) JESTLI SI CHCETE VÁŽNĚ POSRAT NENÁVRATNĚ ŽIVOT, TAK PROSIM.. TOHLE JE PRO TO JAKO STVOŘENÉ. ZE ZAČÁTKU JE TO FAKT NEJLEPŠÍ, MYSLÍTE SI, ŽE VÁM UŽ NIKDY NIC NEMŮŽE CHYBĚT, ALE AŽ VÁM ZAČNE BÝT TŘEBA JAKO MĚ, TAK ZJISTÍTE, ŽE SAMY SE Z TOHO NEDOSTANETE.. A NEJHORŠÍ NA TOM JE, ŽE SE TO S VÁMI BUDE TÁHNOUT DO KONCE ŽIVOTA!!!

Odpověděl: Tomáš Málek
Dobrý den,
omlouváme se za pozdní odpověď, dotazy se nám nějak nakupily, tak je nestíháme odpovídat ve lhůtě, v jaké bychom si přáli. Denní stacionář by pro vás připadal v úvahu. Na pražský stacionář provozovaný o. s. Sananim najdete kontakt zde:http://sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Bez objednání můžete dorazit vždy v úterý a ve čtvrtek od 10:30 na tzv. motivační skupinu, kde se dozvíte přesně jejich požadavky a zároveň tato skupina slouží jako "přípravka" pro nástup do programu.
Další možností je návštěva kontaktního centra, kde s vámi proberou vaši aktuální situaci a doporučí vám nejlepší typ léčby, předají i potřebné kontakty a pomohou vám s jejím zařizováním. Kontakty na kontaktní centra naleznete zde:http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ (vyhledávat můžete podle regionu, pokud byste chtěla využít pražské kontaktní centrum, více info najdete na http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html.)
Pokud byste potřebovala s výběrem vhodného zařízení pomoci, klidně znovu napište.