pervitin
michaela 98
dobrý den jsem závislá na pervitinu a pomalu a jistě to začínám na sobě pociťovat . Mám bezvadnou práci o kterou nechci přijít proto se nemůžu nechat zavřít do té budovy .ze začátku to vypadalo jako sranda a že nikdy závislá nebudu ,ale vymklo se to úplně mé kontrole ,teď si to do nosu začínám sypat každý týden ,chci z toho kola ven a potřebovala bych spíš někam docházet na nějakou terapii abych mohla chodit i do práce

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jsou i možnosti ambulantní formy léčby, ale zda by pro Vás byla dostačující, my touto formou bohužel nepoznáme. K objektivnímu posouzení je třeba především osobní kontakt a pohovor. Doporučuji se co nejdříve obrátit na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam se o možnostech pro Vás, více a konkrétněji poradit. Nemusíte se ničeho obávat, vstupem do Káčka se ničím nezavazujete, můžete se pouze nezávazně poradit a po té se svobodně rozhodnout jak dál. Veškeré služby jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně, záleží na Vás.
Pokud jste z Prahy, podívejte se na www.sananim.cz = zadat Kontaktní centrum KC nebo se také můžete podívat na Denní stacionář DST. Tato organizace provozuje i tuto webovou poradnu.
Zdali žijete někde jinde, podívejte se na www.drogy-info.cz = v mapě pomoci po zadání kraje a města naleznete veškerá Kontaktní centra v celé ČR, vyberte si to, které máte nejblíže.
Pokud budete mít další doplňující dotazy, klidně zase napište. Přeji odvahu !
S pozdravem Markéta K.
P.S. dostat se z drog sice není úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné. Dnes je již plno lidí, kterým se to podařilo. Věřím, že to zvládnete i Vy.